Helg :)

Hur man än gör så blir dte alltid helg till slut! Ljuvligt :)
Sova länge, göra saker som jag vill och helst inte måste. Slappna av ordentligt behöver alla.

Igår fick jag trista nyheter, julen blir inte som jag trott. Jag har alltid firat med den delen av släkten som jag umgås med, men nu är det slut med det. Vi är sådana där vartannat år människor, detta året är bror min, farmor&farfar och mormor(hoppas jag!) med oss. Det kan jag leva med, men nästa år!
Då blir det jag, mams och paps. Vad säger ni om det... Skit säger jag! Antagligen reser vi bort.
Tydligen föreslog bror min att vi skulle fira med hans sambos släkt, men as if! Jag gillar inte dem, inte en chans i världen att jag skulle fira jul med dem. Deras traditioner är helt andra än våra och då åker jag hellre bort istället!
Fasen alltså! Det här lade en skugga över hela julen, känner mig inte alls lika peppad längre.

Gårdags kvällen var tv-kväll hos en kompis. Såg en film som var riktigt märklig, minns dessvärre inte namnet.. Och så såg jag självklart Idol!
Rätt folk i finalen tycker jag! :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits