Hår, väska, kläder, sova

Försökte att fixa till mitt hår så det skulle bli lite "vågigt" med hjälp av en plattång, men det gick uruselt och nu ser håret gräsligt ut i stället... :-(
Sitter istället och funderar på vilken väska jag ska ta imorgon, har haft ganska stor väska de senaste dagarna för att jag behövt ta med en massa grjer, men imorgon behöver jag inget särskilt med mig... Kanske ska ta min turkosa, den har jag inte använt på länge... Eller den svarta från FIlippa K-butiken, eller den gröna från H&M eller ja, någon helt enkelt!
Vad jag gillar såna där enkla bekymmer, till skillnad från mycket annat betydligt jobbigare som snurrar i huvudet är det skönt att fundera över ytliga saker!

Dessutom ska jag ju komma på en outfit till morgondagen, har insett att om jag inte bestämmer mig kvällen innan är risken stor att jag tar på mig alldeles för slappa saker. Brukar dessutom alltid ångra det då jag kommer till jobbet!

Nu ska jag sova!

Just det ja, måste säga att jag tycker det är urkul med en massa kommentarer! Försöker att svara på det mesta, tack :-)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits