goda saker

Nu har jag varit hos mormor, hon är på ett hem eftersom hon ramlade för ett tag sedan. Det var skönt att se att hon var piggare, men minnet... Det är inte vad det brukade vara! Som tur är har hon inga problem med att känna igen oss. Det är verklgien min fasa för det skulle jag nog inte kunna ta!
Det räcker med att hon ställer samma fråga tusen gånger, inte vet varför hon är på hemmet och så vidare..

Nu ska jag dega ett tag efter en lång vecka. Sedan kommer ett par kompisar över för lite girl-talk. De har inte sett min lägenhet sedan den kom iordning, hoppas de gillar vad de ser.
Men den personen vars smak är mest lik min och därmed för mig känns viktigast har redan sett den och gett den varma betyg! För jag känner henne och hon är ingen skådespelare...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits