glögg och sova

Har kännt mig ur form hela dagen. Det är något skumt med min kropp. Den senaste tiden när jag tränat har jag blivit kallsvettig under passet. All energi har bara försvunnit och jag har fått korta stunder då jag trott att jag skulle svimma. Inte bra alls.
Ändå tycker jag att jag ätit under dagen idag. Åt samma middag som igår, det blev över potatisgratäng och rostbiff. Sedan åt jag en frukt innan träningen för lite extra energi. Hmm... Fast jag åt ju ingen frukost. Boven i dramat, mat som alltid!

Anyhow, nu sitter en mugg med glögg på värmning i mikron och jag tänkte ta två Frinn Crisp till, urgott! Sedan ska jag sova för imorgon ska jag jobba förmidag. Sedan blir det tandläkaren.... Gammal vän till familjen så det är väl trevligt men jag hoppas att han inte har några trista besked. 

Godnatt, sweet dreams!
Jag hoppas jag slipper drömma om mitt ex inatt också! Han har funnits i tankarna hela dagen... Blaha..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits