Dagens outfit 30/11

Sista dagen på november. November är nog en av de mer sega månaderna tycker jag. December är ljus med jul och advent, men november, nej det är bara grått och trist tycker jag.

Efter jobbet ska jag på något föredrag med mams, någon stå-upp komiker som skulle snacka.

Detta gör jag iklädd:

- svarta byxor, Mango
- vitt linne, Zara
- v-ringad tröja i nougat, H&M
- Clark's boots på fötterna (lite för tjocka strumpor inser jag eftersom jag är lite varm...)

Tillbaka till jobbet.

Kommentarer:
Postat av: Julia

Jag har en liten fråga (du verkar ha sådan koll på kändisskvaller :) Läste detta i aftonbladet (se URL-länken). Är de skilda nu?

Postat av: Emmaria

I USA verkar skilsmässor ta rätt lång tid (kolla bara på Jen&Brad) Men de har separerat officiellt så en skilsmässa lär följa.

2005-11-30 @ 22:38:51
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Julia

Jag hann inte riktigt med den nyheten, så tack för uppdateringen! :)

2005-11-30 @ 23:00:44
Postat av: Emmaria

Det är lugnt, anytime :)

2005-11-30 @ 23:04:56
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits