Dagens outfit 25/11

Jag hade tänkt ta på mig de nya shortsen idag, men på morgonen kände jag bara inte för det. Vet inte riktigt varför men men... Brukar inte ta på mig kläder jag på morgonen tycker känns fel, det är viktigt för mig att trivas i mina kläder för annars blir det en låång dag!
Istället för shorts blev det:

- blått smock/babydoll-linne med brodyr och pärlor längst ner
- svart kofta
- jeans
- svarta stövletter

Idag ska jag åka till IKEA, vill  hitta något adventsljusstake-aktigt att ha i ett av mina fönster. För två år sedan fick jag en fin stjärna av paps, men jag behöver något mer. SKulle vilja ha något som inte är som en vanlig stjärna eller ljusstake. Tror att det kan finnas något på IKEA. Hoppas åtminstone!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits