Brrr...

Idag var det kallt ute. Men solen skiner och det är ju trevligt.
Fast som den köld-hatare (starkt ord, men jag kom inte på något annat) jag är så föredrar jag faktiskt plusgrader och grått väder framför kyla och sol.
Jag mår alltid illa då jag tar på mig kläder när det är kallt och det är uschigt!

Tror att jag är allergisk mot något på mitt jobb, det kittlar som tusan i näsan och jag nyser ofta. Inte bra...

Idag känns det som att jag kommer få mindre att göra och tänk då imorgon... Fast då är det annonsdag, vilket leder till hela 10minuters jobb! Wohoo!

I eftermiddag är det jag + internationell ekonomi = sant.
Trist men ett måste! Fast bara jag kommer in i det så är det lugnt, det är jag säker på.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits