Boleros


18534-84818534-847

De här två bolero/jackorna är den känsla som jag letar efter! Dessvärre är den första i skinn verkar det som, den andra är svart/grå med glitter i. Visst det kan vara snyggt, men jag vill ha något som funkar på dagtid också! Imorgon så, då blir det ordentlig räd på TopShop, live!
Har verkligen börjat gilla TopShop, konstigt eftersom jag tyckte nästan illa om grejerna där för ett år sedan.
Nåväl, jag är inte sämre än jag kan ändra mig, snarare tvärtom!

Bilder från TopShop

Kommentarer:
Postat av: sigrid

den grå var supersnygg!

Postat av: Emmaria

Provade den igår, men den satt konstigt på armarna... Får fortsätta leta. Arbetar på att komma till Köpenhamn snart :-)

2005-11-12 @ 11:39:14
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits