Bloggar

Jag höll ju på att glömma!
Camilla undrade om jag ville lista 10 bästa bloggarna.

Eftersom jag inte vill ranka dem så listar jag, i icke given ordning, de 10 bloggar som jag försöker läsa varje dag:

De flesta av dem är bloggar som jag längst ganska länge. Men jag läser så jättemånga fler... Så ingen glömd, bara det att dessa tio hamnade inom ramen. Ska jag lista de flesta jag läser skulle det ta riktigt lång tid!
Kanske något för fler att göra? Vore kul att veta vad olika personer läser.
Tycker det är så kul när jag hittar en ny rolig blogg genom andra eller genom avtryck bland mina kommentarer.

Kommentarer:
Postat av: Nina

Känner mig hedrad att få vara med på din lista :) jag läser också din blogg varje dag, du gör ett bra jobb! :D

Postat av: Emmaria

Nina: Tack detsamma :)

2005-11-20 @ 14:06:39
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits