guldskärp

Okej, måste erkänna en sak....

Jag har läst Englas blogg och gillar hennes stil. Har sett att hon har ett smalt guldskärp och jag är bara såååå avundsjuk på det. Köpte i all hast (med totalt hjärnsläpp) ett flätat skärp på H&M i fredags. Tänkte det kanske kunde vara snyggt till någon outfit men provade inte och tji fick jag!

Så idag satt jag och tittade på det och fick en ingivelse, guldtrådarna gick ju att använda trots allt. Sagt och gjort klippt jag sönder skärpet och gjorde ett nytt mycket snyggare!!

Använde tre av trådarna flätade ihop det och knåpade till en ögla så att det sitter fast runt mig.
Sååå nöjd med mig själv :-)

Nu kan jag sova gott!
Buona Notte


Kommentarer:
Postat av: rylkdp bypuizvld

mkpvlwus iwlaf bmnylqt keroztwx xasflcb pamd mvouh


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits