Förste september...

....är en stor dag för mig!
Då ska jag flytta!!!

Döm mig inte alltför hårt, men jag bor fortfarande med mina föräldrar.... Fast inte så länge till.
När jag pluggat har jag inte tyckt att det varit värt enorma studielån, men nu har jag nog ett år kvar på studierna och tycker det är värt ett års studiellån om det innebär att jag får min egna lilla lägenhet!

Det är snart bara en månad kvar, håller på att leta efter saker som jag behöver.
Har en hel del saker redan, dessutom är det tacksamt för mig att vara minstingen eftersom jag blir översållad med saker från alla möjliga håll! 

Trots detta så vill jag ha några saker som är bara mina, som jag valt ut och färgkoordinerat.

Lägenheten är en etta med ett rejält kök och dessutom har jag en balkong!
Allt har gått ganska snabbt och jag kan knappt fatta att om två månader bor jag i en lägenhet som är bara min och där jag bestämmer! Ljuvligt!


Kommentarer:
Postat av: .....

Får man fråga hur gammal du är?

2006-01-20 @ 20:35:02
Postat av: mrlbtovku uloa

dhpgiloex dvjlqukc kdvrwu bmwjeaf lciqtm goqrtjh asprdqvx


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits