Ett evigt tjatande....

Idag är jag om möjligt ännu mer sugen på att klippa mig. HIttade en bok hemma som kommit med någon tidning. Den hade en hel del frisyrer som jag gillar. Men det är svårt med mitt hår för jag har en del fall, därför behöver jag en frisyr som är snygg när den är rak och kan fluffa till sig och bli lite småvågig.

Hittade fler bilder som jag gillar. Dessvärre hittar jag bara kändisar med snygga frisyrer och det känns lite småfånigt att ta med till frisören...
 (Frisyren på Ashlee, gillar verkligen inte färgen och inte hennes stil heller)

På den här siten (se nedan) finns en bild på Mischa Barton som Marissa i OC, sådär blir mitt hår med rätt sorts uppklippning. Gillar frisyren mycket!

http://celebritystyleguide.com/?op=item&sid=22&cid=83&page=8&item=741


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits