eftermiddag

Lunchen var trevlig, hann med både det ena och det andra. Åt kyckling som var lite stark (är lite känslig för stark mat) så näsan började rinna som bara den.

Gick in på Mango, innan det var dags att gå tillbaka till kontoret, liten omväg från lunchstället, men A ville röka.
Köpte några armband som jag såg igår, men nu när jag öppnade den lilla påsen så insåg jag att det fallit av några pärlor på det bredaste armbandet (det var 8 stycken armband sammanlagt). Eftersom det var på rea, och jag kan använda det ändå, så orkar jag inte gå tillbaka..

Det är väldigt märkligt men fram tills lönen kom hade jag ett enormt shoppingsug i kroppen, men igår när jag gick en sväng i affärer på lunchen så hittade jag nästan inget. Förutom blusen jag köpte på Indiska och har på mig idag, men den var jättebillig (värsta fyndet) så den räknas knappt.
Hade tänkt köpa en jacka/kappa på Mango men så provade jag den och katastrof vad ful den var på!

Vill egentligen köpa saker till min lägenhet, men vissa saker är svårt att köpa innan man flyttat in. 
Jag är på jakt efter något set med tvålkopp, tvålpump, tandborstmugg osv men inte hittat något snyggt. H har jättefina från Lagerhaus, men jag vill inte härmas. Vet att H inte skulle bli sur, vi har massa likadana saker, men det är allt roligt att ha något annat. Får gå till Mique, Lagerhaus, Okey med flera imorgon.

Hittade dessa på www.badbbubblan.com, ganska exakt vad jag söker faktiskt, men de finns i Örebro!!! Åhh.....


Kommentarer:
Postat av: maya

hej jag heter Maya óch jag är 17år söker en trevlig kille

2005-10-12 @ 12:07:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits