Trött

Kom hem för en kvart sedan...
Jobbade hela dagen, har haft häcken full!
Sedan har jag varit hos en kompis och fick vänta hur länge som helst på vagnarna på vägen hem. Frös jättemycket och nu ska jag hoppa i säng!

Outfit idag:
- vit skjorta
- bolero med siden band som jag sytt själv
- stuprörsjeans.

Imorgon är det julfest på jobbet. Måste nog vara trist, orkar inte gå ut länge och känner absolut inte för att "parta" med ett gäng femtio-åringar.

Godnatt!

- såg massa kommentarer, men jag orkar inte svara idag, det få rbli ett nöje imorgon :)

Kommentarer:
Postat av: mamselamsen

Hrumpf... och vad är det för fel på oss femtioåringar då? Vi VET hur man partar! :-D

Postat av: Emmaria

Nope inget fel alls, men just de här umgås jag med hela dagarna på jobbet och har ingen direkt önskan att "parta" med. Det sitter inte i åldern utan i människorna och jag drog väl över en kam... ;-)

2005-12-20 @ 16:03:30
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits