task

The tasks för the day.
Ja, eftersom jag inte hann dammsuga igår så borde jag nog göra det, sedan ska jag skruva i lite lampor. Har varit duktig och monterat två lampor alldeles själv! Jag är så stolt så :)

Sedan ska jag åka till mams och paps för middag. Även om det är trevligt så känns det lite som ett måste pga hela mat-grejen. Men det är skönt att bara få dega lite, få lagade god mat och bara vara.

Jag är nog inte gjord för att bo själv egentligen. Inte alls kul att bara ha sig själv till sällskap. Jag menar jag gör ju saker och sitter inte bara hemma och häckar, men på morgonen är det trevligt att växla några ord med någon och på kvällen gillar jag att ha någon att säga godnatt till!
Oj vad deppig jag blev nu. Är nog tröttheten som talar. Kanske ska ta och lägga mig på soffan med lite söndags-tv, OC eller någon film. Mmm, llåter mysigt och till det... Behöver jag säga det: Glögg! :) 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits