Tack!

Vad kul att så många delade med sig av funderingar av outfit inför nyår. Det blandat med lite tips till mig har gett mig så mycket inspiration. Ikväll har det dessvärre inte blivit tid för någon outfitsprovning men det är en dag imorgon också. Fast den kommer antagligen inte att ge tid för det heller...

Dessutom fick jag flera bra förslag på min fråga om strumpbyxor till mörkblåa shorts.
Detta var verkligen suveränt, lita på att jag tänker återkomma til detta!

Om någon vill få lite tips själv är det bara att fråga på.
Jag har ju även en e-mail om man känner sig lite blyg. Själv tyckte jag det var lite småjobbigt att lämna en kommentar i början då jag läste bloggar. Visserligen är jag inte så bra på att kommentera nu heller, men det är bara för att jag så ofta tappar bort var jag frågade något och missar svaret vilket är lite synd!

Nåväl, fråga på bara och jag lovar at återkomma till min frågehörna! Det finns så många där ute som har grym smak och som kan ge tips och förslag. Inspiration hittar man överallt!


Mailen är
[email protected]

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits