småäter

Fick liten leverans med frukt och grönsaker av mams vid lunchen.
De hade en massa över sedan julen så jag fick offra mig. Så nu sitte rjag och knaprar på jättegoda morötter och vindruvor!
Jag älskar frukt och grönsaker. Fick jag välja mellan godis och frukt&grönsaker så är mitt val lätt!
Fast popcorn är jag riktigt svag för så det skulle nog vara svårt att välja bort...

Något annat som är gott är smält choklad till frukt, men eftersom jag inte direkt överkonsumerar choklad blir det ganska sällan jag äter det.
Eller sådana där rostade majskorn (typ!), vanliga i Spanien! De är goda, min grönsakshandlare säljer sådana :)


Man kan ju tro att jag är ett matvrak, men just nu kan jag äta lite granna utan att må dåligt, så det gäller att passa på, det vara ofta inte så länge.... Dessutom är det lättare att säga att jag ska äta än att verkligen göra det!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits