Segstartad

Idag är jag väldigt segstartad! Men det är lördag och då får man vara det! :)
Igår gjorde jag (misstaget?) att skriva en lista på vad jag skulle göra idag. Jepp, jag är en listmänniska. Inte för att jag alltid hinner med allt jag tror när jag skriver listan, men hej, hoppet finns där!
Vad ska jag då göra innan kvällen är här och det är dags att förvandla mig till Askungen:

- städa:diska, plocka undan, damm, dammsuga, badrummet... ja ni förstår det var ett tag sedan.

- polera mitt yttre: fixa benen, naglarna ska lackas, duscha förutom det uppenbara som smink osv

- köpa blommor till ikväll: blev aldrig tid att leta efter söt passande present...

- äta! Mucho viktig punkt, har annars en tendens att äta uruselt (ja alltid egentligen) innan intagande av alkohol.

Så ni förstår att det knappast kommer finnas tid till allt detta. Klockan är tolv och jag måste nog gå hemifrån om cirka 6 timmar. Visst det låter mycket, men jag sitter fortfarande i morgonrock och åt just frukost.


Uppdatering Jag ska sy också! Mitt linne, som jag lutar åt att använda, är lite långt i banden över axlarna... Jippie, ännu mer jobb! :)

Kommentarer:
Postat av: Julia

hoppas du får det superskoj ikväll! =)

Postat av: Emmaria

Tack, det hoppas jag att det blir :)

2005-12-03 @ 14:17:37
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits