Outfit

Sitter på jobbet med inte alltför mycket att göra. (Läs ingenting...)
Därför försöker jag att strukturera mig inför packningen av grejer som ska ske när jag kommer hem.
Men inspirationen tryter och jag vet inte vad jag ska ta på mig imorgon.
Kjol eller shorts blir det nog med antingen leggings eller strumpbyxor till. Men vilket av det och vad ska jag ha till?
Mams ska ha en jättesöt nougatfärgad kjol med en vit skjorta/blus till. Paps ska ha svarta byxor, skjorta och julslipsen. Den är modern i stilen och inte ett dugg töntig, så en dag om året har han tillåtelse :-)
Brorsan tar nog snygga byxor och en skjorta antagligen, svägerskan kan vara allt från jeans till kjol. Väldigt svårt att gissa, men inte ofta särskilt snyggt!

Helst vill jag ju vara bekväm eftersom det är en ganska lång dag... Så snygg + bekväm.


Kommentarer:
Postat av: Ida Hafstad/Sandberg (-Jag heter Ida! Jag heter Ida!)

Jag har lagt märke till (smart och logist tänkande som jag är så här på "bakfyllan")att du och engla´s showroom "tävlar" lite smått om att vara den mest aktiva bloggen.
Så bloggar du ibland bara för att blogga för att slå engla?

Postat av: Emmaria

Haha, det där var nog det roligaste. Nej det är knappast någon tävling. Inte för mig och jag har svårt att tro att Engla känner det så.
Vi är nog båda väldigt aktiva i våra bloggar och därför växlar vi på mest aktiva listan.
Nope, ledsen att göra dig besviken men här bloggas inget för att "slå" Engla. God jul :)

2005-12-23 @ 14:02:12
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Stella

Har också suttit och degat på jobbet och inte haft ngn inspiration och mest varit stressad över allt jag ska göra när jag kommer hem (typ samma som dig, bestämma vad jag ska ha på mig imorgon, slå in de sista julklapparna, packa och ge mig av till familjen).
Hoppas iallafall att du får en riktigt go jul!
Kram!

2005-12-23 @ 14:57:20
Postat av: Emmaria

Tack Stella! Hoppas att även du får en riktigt härlig jul!
Kram!

2005-12-23 @ 15:57:35
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: - Jag heter Ida! Jag heter Ida!

Blev nog lite smått besviken över det svaret, inte särskilt exotiskt alls men, men.


God Jul på dig med ;p X'D

2005-12-24 @ 08:52:06
URL: http://tampong.blogg.se/
Postat av: Emmaria

Sorry exotisk är jag nog inte på det planet... Ska bättra mig ;)

God jul!

2005-12-24 @ 11:00:42
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits