oups

När jag kommer hem från jobbet, när jag åker direkt hem vill säga, brukar jag kolla på tv i max en timma för att varva ner, vila lite och sedan ta tag i saker osm behöver göras.
Idag gjorde jag det och lade mig ner på soffan, vaknade en och en halv timma senare. Oups!
Men jag behövde nog det. Sov sådär i helgen (men det var det värt :) ) och hittills under veckan har jag inte kunnat somna på kvällen och därmed sovit alldeles för få timmar under natten.

Appropå presenter.. (se tidigare inlägg..) Kompisen som fyllt år är väldigt frusen av sig och jag tänkte köpa något på det temat, om jag hittar/kommer på något bra!
Funderar på att köpa en vete-kudde. Eller är det supertrist eller kanske rentav pensionärs-varning på den presenten?
Jag har ingen nu men mams har en som jag använder ibland. Den är skön att lägga i sängen kalla vinterkvällar eller runt nacken då man är lite spänd. Visserligen har min kompis en sambo som kan värma sängen åt henne, men jag tyckte det kunde vara en bra idé.
Hmm, varför ställer jag så höga krav på mig själv då det gäller presenter?
Jag är helt omöjlig! Vill alltid hitta den perfekta presenten, helst något personen behöver men inte insett innan.

Kommentarer:
Postat av: eremo

en vetekudde är ett måste!! använder min mkt den här tiden på året. asbra idé! KÖP!
:)

Postat av: Emmaria

Härligt att få lite stöd :) Ska inhandla en imorgon på lunchen!

2005-12-07 @ 21:28:28
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits