"nu är det jul igen..."

Lyssnar på radion och de har redan börjat med julsånger, känns riktigt konstigt måste jag erkänna!
Men det är ju bara tio dagar kvar....

Åh, mitt hår är alldeles läbbigt. Det som var så snyggt när jag var hemma, j-kla väder!

Nu blev det Agnes på radion, mycket bättre än julsånger! GIllar den låten hon sjunger. Den är fin, först tyckte jag den var lite platt, men den har växt tycker jag!

Igår kom en massa grymma tidningar till jobbet. Cosmopolitan, som jag inte hann läsa, Veckorevyn, fick en snabb genomläsning. Bläddrade igenom Frida och Okej. Dessutom fick mams en Tara och mormor en veckotidning. Tänk vad snäll jag är mot mina nära och kära.


Kommentarer:
Postat av: eremo

jag är faktiskt grymt nyfiken på vad du jobbar med. har funderat på det ett bra tag. vad är det för ett ställe som får så många tidningar!? :)

Postat av: caroline

mm agnes låt är verkligen bar tycker jag med. vad jobbar du med föresten på tal om alla tidningar

2005-12-14 @ 12:04:55
URL: http://carolinesblogg.blogg.se
Postat av: Emmaria

Jag avslöjar det i ett inlägg som jag hoppas ni läser :)

2005-12-14 @ 23:10:33
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits