nedräkning...

Tre dagar kvar!
Julafton närmar sig och ikväll ska jag slå in julklappar har jag tänkt!
Oh, bäst att jag köper papper och snöre på Lagerhaus innan hemfärd. Skoj lär vara helt packat med folk, men vad gör man inte för att piffa till det för sin familj.

Var på stan under lunchen och hittade leggings och en lång v-ringad kortärmad tröja på TopShop. Tänkte köra tröjan som klänning till leggings, blir nog snyggt. Det fanns en annan med stor polo och holkärm som också var snygg, men den innehöll mohair och jag är lite känslig i huden när det gäller ull.

Alla är hur sega som helst på jobbet idag. Snackas fortfarande en massa skit. Hur många är det inte dörrar stängs eller röster sänks?! Tidigare stängdes aldrig några dörrar, men nu händer det jämnt och ständigt! Trist!

På hemvägen idag ska jag hämta ut mina Cherry Tee, å vad jag älskar hur snabba de är på Shopaholic, stor eloge till dem! Sedan har min brors julklapp kommit också, tack och lov, började bli lite orolig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits