morgondagen

Kokade mina tortellini precis och det luktar som om de kan smaka bra! Fixade till en tomatsallad med basilika och olivolja till för att piffa upp det. Hoppas det går att äta bara...

Kommer antagligen att vara lite småorolig imorgon eftersom paps ska till sjukhuset, men det kommer gå bra det vet jag ju!
Pratade med honom tidigare och det märktes att han var lite nervös. Inte så konstigt.
Minns när mina mandlar åkte bort, jag var hur nervös som helst! För av någon anledning hade folk berättat ena skräckhistorien efter den andra för mig... Men allt gick bra, fast självklart gick ju tillfrisknandet smärtfritt till. När det gäller mig är undantagen många fler än reglerna!
Härligt att inte vara som andra, men ibland skulle det vara skönt att faktiskt vara "normal".

Försöker se det som att alla mina grejer har hjälpt mig att växa upp och mogna. Det finns saker som jag varit med om och sammanhang jag förstår som många som är många år äldre än mig inte skulle förstå ett ord av. Det är så jag försöker se det, jag har växt på allt jag varit med om. Erfarenhet är viktigt, även den varianten jag fått...

Se där ja, klockan är tolv. Sa ju att jag skulle piggna till framåt kvällen. Men lite trött är jag nu, så det ska bli skönt att krypa ner i sängen. Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: Caravan

Jag undrar, vad ska paps göra?
CARAVAN!!

Postat av: Emmaria

Sorry, men det är lite för privat faktiskt. :)

2005-12-13 @ 09:03:56
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits