lördag

Sov till tio över elva. Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska hitta på idag.
Huden har börjat klia igen så antagligen blir det en sväng till solningen. Sist solade jag så kort och dte är nog bättre att sola lite längre och göra det mer sällan än lite hela tiden.
Dessutom hade jag planer på att träna. Kan nog hinna med både och..
Ska äta frukost, gå och sola. Sedan hem, packa träningsgrejer och bege mig genom stan.
Bra plan, ska bara aktivera mig också!

Skickade inget dmt sms igår. Jag var ju inte ens full, en cider bara, så jag hade ju inte haft någon ursäkt. Som det var nu handlade det mest om att jag kände mig lite ensam och ville ha sällskap. Plus att jag nog är mer intresserad av X än jag ville erkänna. Mission impossible!
Tänkte på det igår, jag fatsnar bara för de där killarna som egeligen är så värst snälla, vid första anblicken. Jag gillar inte de snälla killarna. Dumt men sant.
De kilar jag dejtat som varit snälla har itne varit långvariga. Jag blir bara frustrerad, de ger mig inget. Jag vill ha lite challenge, men bara lite. Äh, svårt att förklara!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits