julkalender

Mycket snack och lite verkstad.
Det talesättet passar in på mig och julkalendrar! Hittills har jag öppnat en lucka i min gelekalender. OCh hur många gånger har jag sett adventskalendern? Noll!
Imorgon ska jag se den! Mycket möjligt att jag får besök av K, vilket är trevligt, men jag får helt enkelt övertyga honom om att vi ska se julkalendern i så fall. Men det är ju K jag pratar om och helt seriöst, jag tror det när jag ser det!

Idag har jag fått lite inslag till julklappar så det kan hända att det blir en tur på stan imorgon under lunchen. Ska jobba heltid resten av december nu, så det blir hela dagar på jobbet. Skönt faktiskt, men jobbigt att inte kunna sova på morgonen. Fast å andra sidan tvingas jag att vända rätt dygnet också!

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är en ny vecka och jag vill börja den på rätt sätt :)


Kommentarer:
Postat av: Karro på Glamourbloggen

Jag har inte heller sett årets julkalender. =( Varje år denna tid blir det en massa diskussioner vilken kalender som har varit bäst. Jag bara väntar.

Postat av: Emmaria

Precis, men jag har sånt fiskminne, minns bara förra årets, eller knappt ens den. De jag tycker var bäst var när man var yngre, men det kanske har att göra med att man var mer rätt målgrupp...
Dessutom blir det alltid mycket att göra vid den här tiden och lite tid för julkalendern...

2005-12-05 @ 08:33:25
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Maja

Jag har sett alla avsnitt..=) Lite barnsligt kanske, men sådan är jag=)

2005-12-05 @ 13:09:24
URL: http://www.majawallin.blogg.se
Postat av: Emmaria

Åh, har du sett så mycket?! :) Vem bryr sig om det är barnsligt, det är snart jul.. :) Hurra!

2005-12-05 @ 14:07:23
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits