ja eller nej?

Kom hem just. Fryser och väntar på att vattnet ska koka så jag kan få mig en kopp te.

Velar mellan att skicka ett dumt sms eller vara förståndig. Än så länge vinner den förnuftiga delen av mig :) Mycket stolt är jag för det! Lär vara tacksam imorgon också, om jag håller det...
Åh, varför måste min säng kännas så tom och kall?
Hade fått missade samtal från en person som tidigare hjälpt till att värma upp den, men nu får vi inte kontakt och antagligen är han inte ens i stan...
Kanske ska skicka ett mess, NEJ!! Det ska jag INTE!

Kvällen var väl trevlig, inget over-the-hills direkt. Men jag gick och det var bra gjort eftersom jag var väldigt off innan.
Ganska kul hur jag i jeans och blus med spets på kan känna mig tio gånger snyggare än övriga i kjol, strumpor och skjorta/festtopp eller liknande. Men det handlar ju om hur man bär upp det och lite annat förstås. Nåväl, jag var nöjd med mitt klädval.

Nu kokar vattnet så medan påsen ligger i vatten blir det snabb avsminkning, glida ner i pyamas/myskläder och kura ihop. Alltid finns det något att kolla på innan det går att somna.

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Neeeeej inga mer fyllesms!!!!! =o)

Postat av: Emmaria

Nope, tog förnuftet till fånga. Inga fyllesms här inte :D

2005-12-17 @ 11:52:36
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits