Hilary&Joel

18534-1084

Hilary Duff och Joel Madden (var det rätt tro?!) har helt skilda stilar men lyckas ändå matcha varandra.
Jag tycker det är lite fånigt med par som antingen är supermatchade eller ser ut som varandras motsatser. Lagom är bäst! Själv är jag ju sådan att jag aldrig skulle göra drastiska ändringar då jag blev tillsammans med någon, men lite gör jag ju.
Tycker att det lite svårtippade paret Duff/Madden är söta ihop. Men jag läste någonstans att Hilary får stå ut med fans till Joel som inte beter sig särskilt trevligt...

bild från people.com

Kommentarer:
Postat av: ÄSLAKAR HILARY !!!!

hilary du är så j*vla bra , you rock , du är bra skådis och sångerska..och ja blev så gjad nät du och joel blev i hop !(L) peace loveyou Dx/
// sara...

2006-08-06 @ 20:27:31
Postat av: Hiilary

Hilary har tyvär gjort slut med Joel nu

2007-03-20 @ 09:05:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits