gucci:rush

Gick från jobbet vid fyra. Hade verkligen inget att göra och jag jobbar ju på timmar så det kändes ok. Skulle jag gått när uppgifterna sinade så hade det bara blivit till lucnh-tid ungefär.

Det har blivit dåligt medbloggande idag, men jag har som jag skrev tidigare inte varit riktigt motiverad....

Nu har jag slängt på mig mina outfit och ska rusa ut genom dörren.

Det blev:
Cheap MOnday jeans
svart top i silke Inwear
Kofta från Gina utanpå
guldiga smycken med snyggt berlockarmband från Topshop
stövletter
röd väska!

Doft: GUcci Rush = perfekt för en utekväll!

NU tänker jag ha en riktigt kul kväll och det önskar jag alla andra också!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Ha en trevlig kväll tjejen ;) /anna

Postat av: Storasystern

Det kanske är privat, men jag är så nyfiken... Jag har följt din blogg ganska länge nu, men jag har inte riktigt lyckats lista ut vad du jobbar med! Du kanske kan ge en ledtråd? (Eller så kanske det bara var jag som har missat.)

2005-12-09 @ 19:38:36
URL: http://storasysterns.blogspot.com
Postat av: pappa B

Hoppas att det blir livat. Får väl åtrkomma för att läsa om hur du mår i morgon em. *S*
Var rädd om dig
pappa B

2005-12-09 @ 23:34:21
URL: http://www.bilderbloggen.webblogg.se
Postat av: Emmaria

Anna: Tack! :)

Storasystern: Fråga på bara, det jag inte vill dela med mig av berättar jag inte om.. Jag jobbar på en reklambyrå som traffic. Vilket innebär olika saker, dels reception men även lite mer gentemot kunder.

pappa B: tack det var livat :)

pappa B:

2005-12-10 @ 13:43:47
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits