Dagens outfit 6/12

Om jag blundar och sträcker in handen i garederoben blir resultatet rätt okej ändå:

- jeans, Levi's Mina favoriter (inte de snyggaste kanske, men sköna!)
- vitt linne
- svart omlottklänning TopShop
- svart stövletter

Runt halsen har jag min bruna scarve med guldtrådar och lite mörkturkos mönster. Har egentligen svårt att matcha brunt med svart men alternativet var en sjal som hade fått mig att känna mig som en dam på 60+.
Sov dåligt inatt, vaknade med nackspärr. Skoj... Not!

Kommentarer:
Postat av: nattis

just hittat din blogg och me like! Kul med alla bilder på mischa och lindsay och ashley och alla de är ju bara såå snygga! oh kläder kläder kläder.. ska nog springa o prova lite ur garderoben min snart.. Kan du inte börja lägga ut bilder på dina outfits också? Vi ses!

2005-12-06 @ 15:36:05
Postat av: Emmaria

Vad kul att du gillar min blogg:) Har ju bara webcam och den tar rätt dåliga bilder, men jag ska bättra mig! :)
Hoppas provningen gick bra! Alltid hittar man något man glömt eller kommer på en grym kombination :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits