Åhhh....

Inlägget försvann!
Orkar inte skriva om det helt och fullt.

Än så länge mår jag bra och är pigg vilket itne är bra. Jag känner mig själv och vet att det bara blir värre då. Bättre att vara seg och jobbig på morgonen för då kan det bli gladare! Positiv inställning....

Känner mig bara helt off idag! Ska ta reda på priser och göra översikter av saker om inte är planlagda ännu. Hur lätt är det?!
Hon jag delar rum med har slängt ett bananskal här och jag som inte tål banan mår lite illa nu. Eftersom hon tycker jag är lite "prinsessan på ärten" så känns det sådär att påpeka det. Har gjort några tarvliga försök!

Skönt att träna ikväll! Är helt off på jobbet idag, men träna ska bli skönt!
Tycker det är sanslöst hur så lite kan göra så mycket.

Börjar nog långsamt tappa humöret. Inte bra för när jag är off så blir min toleransnivå riktigt låg och jag irriterar mig på flera av kollegorna.

Men men solsken var det!

Kommentarer:
Postat av: Bella

vilken fräck rumskompis! Hoppas det fixar sig där!

Postat av: Emmaria

Ja det var inte så kul, men hon tog bort den bara en kort stund efter jag skrev inlägget :)
Tack för supporten! :)

2005-12-12 @ 16:48:46
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: engla

Usch jag hatar med bananlukt. Blää. Trist att du mår dåligt. Kram

2005-12-12 @ 18:59:06
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: Milla

Rumskompis.. jag trode att du bodde ensam. Missat nåt?

2005-12-12 @ 19:49:04
Postat av: Emmaria

engla: visst är det äckligt! Ryser.. Är så trött på att må dåligt, men jag anar att du också är trött på det. Kram till dig!

Milla: Nope du har koll :) Jag syftade på hon som jag delar rum med på jobbet! Hon är en periodare, vissa stunder jättesnäll och trevlig för att nästa vara grinig och jobbig. Så jobbigt att veta..

2005-12-12 @ 20:39:55
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: engla

Emmaria: tack. Ja visst är man trött på det, usch hoppas vi tar oss ut det snarta båda två allafall! Luciakram!

2005-12-13 @ 19:09:25
URL: http://annamirjamaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits