What a feeling!

Nu är jag renskrubbad, insmord och iklädd myskläder. Åh den ljuva känslan efter ett ordentligt träningspass! Men boysen svek idag, det ska de allt få höra var så säker!

Jessica-träning

Boxningen var det hårda passet idag. Det var bland annat en övning som kommer kännas i armarna. En muskel som vi inte visste fanns, men det lär vi göra imorgon! Nästa vecka får jag nog satsa på lite mer jämn-jobbig (läs lättare) träning. Typ gymmet där jag bestämmer min egen takt.

 

Men ohh, vad härligt det är nu. Känner mig nästan euforisk...

En kille på mitt jobb tycker att jag ser klen ut, det ska bli ändring på det! Nu har jag ju ändå muskler, för några år sedan kunde ngra killkompisar nå sin hand runt min överarm. Som man gör på handleden på de flesta människor... Det får inte hända igen, det är nästan lite läbbigt att tänka på.


Kommentarer:
Postat av: uintbslwx eoutkrglh

ntrcw edfkuoa iocabwv hkfuow rkwb cagwujbp ijkxul


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits