Utvärdering av första veckan med nya frisyren

Okej, jag lovade att sluta obsessa över mitt hår. Men jag har ju inte gjort det på länge nu, så jag tänkte det var dags igen...

Skämt åsido...

 

Nu är det ganska exakt en vecka sedan jag klippte mig och jag är mycket nöjd.

Har märkt att mitt hår snappar upp mycket av sitt lockiga/vågiga fall och när jag tar i lite curly up så får jag nästan lockigt hår. Jag gillar att kunna variera mig utan för mycket ansträngning. Oftast fixar jag till luggen och låter resten fixa sig självt.

ashlees simpson

Tänk ungefär denna frisyren, men luggen är inte lika markerad och mer fluffigt. (Kan inte fatta att jag använder ett ord som fluffig för att beskriva mitt hår!!) 

 

Jag har faktiskt fått höra att jag ser lite äldre ut. Och tro mig, det är positivt!

Jag har, tyvärr, de flesta attributen för att se ung ut. Jag är väldigt blond, är inte så stor i kroppen och relativt kort. Vänliga (?) själar säger att jag kommer vara tacksam att jag ser ung ut, men den dagen har ännu inte kommit...

 


Kommentarer:
Postat av: vrdkzgcje pfgitwe

vayhwgtz ztdlxhpq kixcojlwt dkeaqb upadcnjx ktbq ynxl


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits