Top model finalen.

Min favorit Kahlen, vann dessvärre inte.

kahlen

 

Utan segern och kontraktet gick till Naima.

naima

Kan inte låta bli att undra hur man själv skulle se ut på bild med ett helt stylistteam som fixade med en.

Nu ska jag kolla på min potatis inför morgondagens lunch. Kanske inte något man ska erkänna, men jag är rätt kass på de enklaste sakerna i matlagning, som att koka potatis. Pinsamt men sant!

Fast å andra sidan kan jag ju göra andra saker som jag tycker är mycket godare!


Kommentarer:
Postat av: Tillie

Jag är också kass på matlagning men potatiskokning kan jag minsann. Kanske beror på att jag är en potatisoman, jag älskar potatis i alla former som man kan äta den. :-)

Postat av: emmaria

Visst är det fånigt att jag inte klarar av potatis! Skala, koka och sedan klart... Igår gick det väl bra, hoppas jag. Men jag är inte sån potatismänniska, kan ha med det att göra!

2005-08-11 @ 11:06:03
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: johanne

My favorite was Kahlen..!!!!!

Kahlen var den allerbedste!!!!!!!!!!!

2006-02-18 @ 16:03:01
Postat av: jmhpytil dexzpk

vekjms nmvtu ydih yfrjcu fnvmpqcb gcyhsd inhg

2007-01-01 @ 01:42:16
URL: http://www.ibewklnm.swtu.com
Postat av: Anonym

BAJS

2007-12-22 @ 21:03:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits