sista augusti

Jaha, så var den sista månaden, som jag faktiskt kan klänga mig fast vid och kalla sommarmånad, nästan slut.
Egentligen skulle jag få nycklar i morgon, men de fick jag ju redan i måndags, så nu är det bara att stryka pappa medhårs så att han startar måla. Själv vill jag inte ha det på mitt samvete.. Nej men pappa är bra på det och eftersom han gärna hjälper mig så är det uppskattat!

Vaknade med luftrör små som de allra tunnast sugrören man kan tänka sig. Inte roligt så det blev en tid till doktorn i eftermiddag. Härligt att ha en "husdoktor".

Idag blir det nog allra mest myskläder på mig men jag tror faktiskt att jag ska passa på att bädda in mig i en solstol på altanen. Fördelen med att vara förkyld är att jag inte har feber vilket resulterar i att jag mycket väl kan tänka mig ett par timmar i solen! Men å andra sidan, när kan jag inte tänka mig det?!


Jag har funderat, som så många andra som bloggar tänker jag bli försiktigare med att publicera bilder. Så när jag orkar lite mer i senare idag och vill visa någon bild så får jag helt enkelt länka. Lite tristare, men jag vill inte utmana ödet!

Kommentarer:
Postat av: sandra

varför ska man vara försiktig med att publicera bilder?? har jag missat något där??

2005-08-31 @ 11:43:24
Postat av: Emmaria

Det står med röd text att den som publicerar ansvarar för att alla lagar följs. Tror inte det är lagligt att ta bilder från andra siter och klippa in i min text. Trots att det oftast innebär reklam för den stien, men men....

Postat av: sandra

okej, då förstår jag!!

2005-08-31 @ 13:46:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits