Onsdag 17/8

Solen skiner, himlen är blå, åh vad härligt allt ääär då. (Detta är något jag brukar gå och smånynna när det är fint väder.... Trodde det var en låt, men det är ingen som förstår vilken...och jag vet inte heller...)

 

Den vackra dagen till ära tog jag somriga kläder på mig idag.

  • vitt ribbat FIlippaK-linne (Urskönt!)
  • väldigt vidd kjol, vit i grunden med svarta och bruna mönster på (Zara)
  • vita kilklacksskor
  • håret i silverspänne
  • vit och silvrig sjal runt halsen

 

 


Kommentarer:
Postat av: emilou

Är inte låten så här: "Solen lyser himlen är blå, åh det är skönt att leeeva då, högt i topp går allas humör och det är det som susen gör" ? haha! vi sjöng alltid den i lågstadiet:)

2005-08-17 @ 10:42:23
Postat av: emmaria

Tack!! Vad härligt!!! Jag visste att det var något sådant och att det faktiskt var en riktig låt! Vi sjöng antagligen också den i lågstadiet eller något sådant... Vad glad jag blir att du berättade det för mig :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits