Några sista tankar innan det är för sent....

Jessica   jessicas

Okej, kan jag visa en av dessa bilder för att förklara hur jag vill ha mitt hår?

Den till höger (inte bilden från Elle.com) beskriver bäst hur jag vill att det ska se ut. Brukar inte ta med mig bilder till frisören, men de senaste gångerna har vi alltid bläddrat bland bilder när jag varit där. Nu har jag ju dessutom en bra bild som visar.

Det är bara det att jag tidigare tyckt det varit lite småfånigt att ta med bild på någon känd person när man vill klippa sig. Behöver jag säga Robyn och Jennifer Aniston?!

Messade till några kompisar för att få råd, hittills bara klartecken. Får nog bli så tror jag!
Jag har alltid haft långt hår tidigare, men sist så klippte jag till strax nedanför axlarna, nu blir det nog strax över axeln. Bob och page verkar ju bli stora frisyrer inför hösten... Fast det kommer och går, tycker hårmode är svårt... Brukar utgå ifrån vad jag vill ha och passar i.
Jag känner att jag vill ha mer av en frisyr och mitt hår känns bara trist när det blir för långt, då skulle jag behöva trimma det var fjärde vecka för att ha det på tipp-topp jämnt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits