Modefrågor

Blev utmanad av Susanna att svara på dessa frågor, så varsågoda. Första gången för mig...

Hur många jeans/skor/toppar har du?
4-5 par jeans (har jättesvårt att hitta några som passar)/ skor har jag runt 30 par/ toppar, oj de räknar jag helst inte...
Hur många väskor har du?
Jag har en bild från landet då jag är 2 år med en väska på armen, det började då... Räknar inte dem heller, men gissar på minst 20 (som jag använder då och då...)
...och hur många av dem är märkesväskor?
Jag har inga märken som Dior, Gucci eller Mulberry, men visst är några dyrare varianter i äkta vara.
Hur mycket pengar lägger du på modefronten i månaden?
Brukar inte räkna på det, varierar, men minst 1000. Jag är student....
Vilken är din favorit accesoar?
Väskor, halsband, armband, ringar, men om jag tvingas välja så är nog väskan nr 1.
Beskriv din stil med tre ord?
Klassisk, bekväm och snygg. (jag är min bästa domare)
Hur många solglasögon äger du?
3 par solglasögon, men i sommar har det mest handlat om ett par lite större från Zara.
Vilken stilikon klär du dig efter om du har någon?
Jag snappar upp lite här och var, men jag slavar inte efter någon speciell stilikon.
Vilken är din favoritdesigner/märke?
Chloé, Marc by Marc Jacobs och Stella McCartney.
Vilket är ditt favoritplagg just nu?
Just nu är det nog mina svarta knälånga shorts. Och favoritaccessoar är självklart min guldväska!
Vad är nästa köp?
Ett par blåa Cheap Monday och förhoppningsvis något till kräftskivan.
Shoppar du second hand ibland?
Nope, är lite av en snobb när det gäller just second hand.
Vilken är din favoritaffär?
Zara, utan tvivel! En affär där jag kan prova kläder utan att det ser ut som att jag simmar....
Är din garderob fullsmockad?
Ja, tyvärr...
Vad för accessoarer köper du helst?
I sommar har jag gillat halsband och armband. Men något som håller i sig jämnt är ju väskor!
Vilket är det bästa plagg du köpt?Fördelar/nackdelar?
Det var nog mina favorit Levi's, första jeansen som jag kunde ha på fem år! Underbar känsla. Nackdelen är att de börjar bli utslitna...
Vilket är det sämsta plagg du köpt? Fördelar/nackdelar?
Oj, det är bara att öppna garderoben, har en hel del som knappt är använt.
Vilket är det dyraste plagg du köpt? Är du nöjd med det?
Min Henry Lloyd jacka. I'm Lovin' it!
Hur ser du ut en vanlig dag?
Beroende på humör och väder har jag antingen jeans och top med en kofta eller v-ringad tröja. Eller så blir det snyggare byxor med liknanade upptill eller skjorta. På sommaren älskar jag kjolar och även shorts!
Hur skulle du max betala för ett plagg?
Har väl ingen direkt gräns, men jag är alldeles för förnuftig för superdyra köp, men är det kärlek så är det :-)
Har du någon/några speciella personer som modeinfluenser?
Det är bara att läsa min blogg så förstår ni nog. Men för att svara som många andra så är det ju så att jag bara klär mig i sådant som jag gillar. Gillar jag inte det jag har på mig så syns det!
Din stora last?
Hmm, väskor! Sedan gillar jag ju allt annat också!



Kommentarer:
Postat av: catwalker

Roliga frågor, jag snor dem;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits