Low key

Känns som jag haft ett tema i min blogg idag, väldigt low.
Men det förmedlar lite hur jag känner mig...

Trots att jag vaknade i en säng tillsammans med en snygg kille imorse så har resten av dagen gått neråt.

Dels gillar jag inte morgonen efter natten. Det gör inte saker o ting bättre när jag väcks alldeles på tok för tidigt och ska försöka vara fabulous och charmig när jag helst bara ville krypa ner i sängen igen...

Dessutom blir jag galen på allt velande och osäkerheten. Jag är en stor flicka som kan ta ett "jag vill inte gifta mig med dig utan mest ha skoj för tillfället" för då vet jag åtminstone!

Och varför var jag tvungen att säga så knäppa saker, okej mobillås, men munkavel?! När ska det införas på talfriska personer som säger alldeles för mycket efter lite alkohol i blodet.....

Har lyckats skaffa mig några intressanta blåmärken under kräftskivan. Bland annat ett på foten, sitter ungefär mellan stortån och nästa tå, hur kom det dit?! Sedan har jag ett maffigt blåmärke på insidan av benet strax under knät. Märkligt!

Nope nu blir det sängdags. Ska lyssna på min mp3-spelare och vaggas in i sömnen med hjälp av lite smådeppiga låtar. Chicago brukar göra tricket!

Har fortfarande inte tröttnat på "You're beautiful" och den känns alltmer träffande nu än tidigare....

You're beautiful
It's true
I can't escape the truth
I will never be with you


Fast lite hoppas jag fortfarande att jag kan få vara med honom :-)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits