Lördag förmiddag

Vaknade av att larmet gick... Jippi vad skoj sätt att vakna på, eller inte!

Dessutom ringde vaktbolaget och så måste jag springa runt huset, kolla upp saker och mecka mig. INte vad man vill göra en lördag förmiddag!

 

Var ute en sväng igår och råkade göra "jag har aldrig". Inte bra idé. Råkade avslöja lite för många sanningar, men men man ska ju bjuda på sig själv :-)

 

Varför måste de göra om alla bussar jämnt och ständigt? Fick gå genom halva stan innan jag hittade rätt buss som ville ta mig hem, men den körde dessvärre helt fel!!

Fast å andra sidan hade jag trevlgit sällskap, så jag överlevde :-)

 

Måste väl erkänna att jag är lite bakis idag, men det var det värt. Ska ta och äta lite nu. Frukost i solen är alltid bra medicin.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits