Inte alltid som man tänkt sig, del 2

Satt i bilen på väg ner till Halmstad då telefonen ringer. J:s farfar hade gått bort under natten så det vara bara att vända bilen.

 

Väl hemma kastade jag av mig kläderna, på med lite mindre sådana och ut i trädgården för att pressa!

Ikväll blir det modevisning istället och sedan vin i trevligt sällskap! Blir nog bra även om planerna ändrades. Tycker så synd om J. Det är snart ett år sedan min morfar gick bort! Så jag minns alldeles för väl hur det känns...

 

Igår ringde förresten inte telefonen (eller det gjorde den, men inte just det samtalet jag hoppades på) och vad gjorde väl det. Jag var så himla trött, tittade på Blue Crush - filmen med Kate Bosworth - på femman. Efter det piggnade jag visserligen till i en timma och fixade lite grejer, men sen föll jag som en sten och sov i min härliga säng :-)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits