Hemmakväll

Fredag kväll, hyrde en film och relaxar.

En hel vecka har gått sedan jag slutade jobbet, men snart ska jag tillbaka! :-)
Tänk att det skulle vara så kul att jobba där att jag vill komma tillbaks.... När jag började var det verkligen fruktansvärt, jag kunde inte föreställa mig hur nio veckor skulle överlevas. Men det gjorde de!

Jag har till och med börjat packa ner lite grejer, det är som att skriva en uppsats, att börja är alltid svårast....

Känner mig rätt krasslig idag, riktig tycka-synd-om kväll. Hyrde som sagt en film tidigare. Valet föll på Closer, med Julia Roberts, Natalie Portman, Clive Owen och Jude Law.
Den var ganska speciell, tycker att de hade ganska sviniga roller allihopa.

Så vad ska jag göra nu, blogga, leta outfit inför morgondagens kräftskiva eller helt enkelt sova....?!
Ja, packa är ju också ett alternativ....

Får nog bli lite bloggande, smålet i garderoben efter förslag på outfit och sedan sängen.
Packa? Nope, känns inte lockande just nu....

Kommentarer:
Postat av: snart 40

vad var det för jobb?

Postat av: Emmaria

Inget speciellt egentligen, traffic på en reklambyrå. Men det är den miljön jag vill jobba inom och det är alltid kul när man trivs på en arbetsplats!

2005-08-27 @ 00:42:39
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits