Ganska trött

Tänk att man kan bli så trött av att vara ledig :-)

Min dag har spenderats ute i solen, dels ute och cyklat men mestadels liggandes på en solstol hemma i trädgården. Där har jag bläddrat i Sköna Hem, Allt i Hemmet (underskattad tidning), Elle Interiör och IKEA katalogen. Förmåner från jobbet :-)

Hela tiden får jag uppslag och idéer, det är visserligen trevligt, men jag måste leva upp till min budget. Som vissserligen mest handlar om att jag försöker tänka eknomiskt, men ändå!

Funderar på en annan soffa och inte Klippan (som jag skrivit tidigare att jag tänkt köpa), den nya soffan är lite större, och dyrare, men är en bäddsoffa! Väldigt bra för trevliga övernattande vänner som inte bor i stan, eller av annan anledning tycker det är svårt att slita sig från min trevliga boning :-)

Tror att jag bestämt soffbord, tv-bänk och bokhylla som jag ska köpa. Efter lite funderande fram och tillbaka blir det relativt enkla saker i björkfanér. (Lyxigare än så kan det inte bli med min budget.)

Idag fylldes min hög av saker på med en sprillans ny DVD-spelare och en video (känns bra att ha båda varianterna).
Bra dag för mig eftersom utflödet av pengar har varit stadigt noll... :-)

Nu är det bäst att jag hoppar in i duschen och sedan hoppas jag hitta något trevligt på tv, annars får det bli något gammalt OC (från säsong2), vilket inte är helt fel det heller...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits