FreDagens

Okej, det var ju en bra tanke jag hade igår, att jag skulle vakna pigg, fräsch och kanonsnygg. Dessvärre var det samma gamla vanliga jag som tittade mig i spegeln imorse ;-)

(min delete-knapp funkar inte, varför???)

Ganska nöjd blev jag ändå med min klädsel:

  • Mörka Cheap Monday upprullade till en snygg längd(lite Kate Moss/Sienna Miller)
  • Svart linne
  • Blus/tunika i korall, eller vad man kallar färgen
  • på fötterna; mina fyndade mörkt gröna ballerina i skinn från TopShop

Jepp, Jeans-temat fick hålla hela veckan, trodde inte det, men så kan det gå. Hoppas på sommarvärme nästa vecka, då blir det kjoltema kanske. Eller så skippar jag temat helt och fullt, det är nog bättre!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits