Countdown

Fyra dagar kvar på jobbet... Har väntat hela sommaren efter den här veckan, men nu känns det nästan vemodigt.

 

Tränade efter jobbet och jag lyckas fortfarande inte se lika fräsch ut som både Nicole och Jessica gör efter sina pass.

Passade på en halv mooning på vagnen, precis när jag skulle av tack och lov. Jag har nog gått ner i vikt över sommaren för min volangkjol var för stor imorse...

 

Tips använd inte för stor volangkjol på en full buss eller liknande bärandes en stor väska och mp3-spelare... Dålig kombo!

 

Dessutom har jag fått höra att min rumpa har blivit mindre... Inte bra, så mycket former har jag inte..

 

Vad ska jag göra imorgon, förutom det självklara... Blir nog en lugn dag imorgon, hemma alltså, jobbet är väl lagom snurrigt.

Nej nu ska jag snart sova lite, behöver min beautysleep.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits