Bloggportalen.se

Måste bara skriva en kortis...

Såg just på Bloggportalen att följande står om mig:

 

Vardagens mysterier

 URL: http://emmaria.blogg.se
Beskrivning: Funderingar, oftas gällande kläder, utseende, kändisar och vardagen.
Publiceras av: Tjej som är 20 och några år. Singel, på jakt efter killen med stort K. Har alltid köpsug och kan inte ha för många par skor eller väskor.
Bloggen startade: Juli, 2005

 

 

Tyckte det var kul att läsa. Ganska träffande faktiskt, tyvärr?! En sak slår mig, låter jag desperat efter mister right?

Det var i alla fall skoj att läsa vad någon som läser vad jag skriver sammanfattar om mig. Och det var väl ganska rätt ändå, eller väldigt!

Nu är det dags att släcka ner och gå hem för dagen! 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits